שירות מועדף לנכים

בואו עשו לנו לייק בפייסבוק
ותיהיו מעודכנים

ביה"ח אסף הרופא – ייעוץ תרופתי חינם

30 מרץ

אני שמח להודיעכם, כי בתום בדיקה מעמיקה שקיים ארגון נכי צה"ל, לאחר שנתקבלו פניות רבות בנושא מצד חברי הארגון, הגענו באחרונה לסיכום עם יחידת הייעוץ התרופתי המובילה בישראל, היחידה לפרמקולוגיה קלינית וטוקסיקולוגיה של ביה"ח אסף הרופא בראשותו של פרופ' מתי ברקוביץ', לפיו תחל יחידה איכותית זו להעניק את שרותיה כשירות למען כל אחד מכם, ללא תשלום מצדכם.

המטרה מבחינתנו – אחת היא. שמירה על בריאותכם!

למען הסר ספק, אציין כי אין כאן שום שיקול כלכלי, ההפך הוא הנכון. יעוץ תרופתי הינו תחום אשר הולך וחודר לכל אחד ממקצועות הרפואה, תוך מטרה לשפר את איכות חיי המטופל.

בתוך כך, ברצוננו להעניק לכם את האפשרות לגלות מגוון שונה ורחב יותר של תרופות, לעשות סקירה מקיפה של הטיפול התרופתי תוך רצון לשפר את איכות חייכם תוך כדי בדיקה האם קיימת התנגשות בין התרופות השונות לבין עצמן ובין התרופות לבין תוספי תזונה שחלקכם נוטל על בסיס קבוע. בנוסף, התאמת מינונים למטופל (לפי גיל, משקל, תפקודי כבד ותפקודי כליות), איתור תופעות לוואי הנובעות מהטיפול התרופתי והדרכה על צורת שימוש נכונה בכל תרופה ותרופה.

נושא זה הינו תחום המומחיות של היחידה האמורה ושל פרופ' ברקוביץ' העומד בראשה. לאור המוניטין הרב והאמינות של יחידה זו, התחייב משרד הביטחון לקבל את המלצות היחידה כלשונן ואף לשאת במימון שיידרש במקרה של שינוי או תוספת תרופות.

עוד יצוין, כי חבר אשר יחליט מכל סיבה שהיא שלא להישמע להמלצות שיקבל מהיחידה לשנות דבר מה בתרופות אותן הוא נוטל, לא יחויב לעשות זאת.

על מנת להתחיל באופן מוצלח ומדוד של השרות החדש, הוחלט, בעצה אחת עם היחידה, להתחיל בפיילוט בן 3 חודשים במחוז באר-שבע; לאחר מכן יורחב השרות לכלל חברי הארגון.

כיצד יתבצע השירות?

על החבר ליצור קשר עם גב' אולגה גליבוב – מזכירת המרכז לייעוץ תרופתי ולהביע את רצונו לייעוץ תרופתי מטעם ארגון נכי צה"ל. לאחר יצירת הקשר ישלחו אל החבר טפסים לאיסוף מידע לקראת פגישת ייעוץ אודות הטיפול התרופתי. לאחר מילוי הטפסים והחזרתם ליחידה יקבע לחבר מועד לפגישה עם היועץ אשר תתקיים בבית הלוחם בבאר-שבע.

בתום הייעוץ ישלחו אל החבר שני מכתבים. האחד, סיכום הייעוץ עבורו, והשני עם המלצות מפורטות לרופא המטפל.

דרכי התקשרות עם המרכז

טלפון: 08-9778339 בימים א'-ה' בין השעות 08:00 – 14:00
פקס: 08-9779138
דואר אלקטרוני olgai@asaf.health.gov.il

יש להשאיר מס' טלפון על מנת שנוכל לחזור אליכם. צוות המרכז לייעוץ תרופתי במרכז הרפואי "אסף-הרופא" ישמח לתת שירות זה.

פגישה בזום

פרטי התקשרות ודרכי הגעה

בית הלוחם באר-שבע: רחוב שדרות בנ"צ כרמל 9 באר-שבע קומה 1-
08-6230111
08-6233554