גלריית תמונות

בואו עשו לנו לייק בפייסבוק
ותיהיו מעודכנים

פעילות חנוכה במחוז באר שבע והנגב בהצדעה לנכי צה"ל

16 דצמבר

מחוז באר שבע והנגב של ארגון נכי צה"ל, בראשות יו"ר המחוז אורן אקרמן, קיים השבוע אירוע הוקרה לחברי הארגון באילת, במסגרת אירועי חג החנוכה שאומץ על ידי ארגון נכי צה"ל כ'שבוע הוקרה לנכי צה"ל'. באירוע נכחו כ- 300 משתתפים ובהם גם חברי "צוות", ברוך לוי יו"ר "צוות", ראש העיר אילת, מאיר יצחק הלוי, מנכ"ל הארגון, חיים רונן ומנהלת סניף אילת של ארגון נכי צה"ל, עינת מלכה. מנכ"ל הארגון ציין לשבח את הצעדים שננקטו בכל הנוגע לטיפול בחברי הארגון המתגוררים באילת ובירך את הנוכחים. ראש העיר הצטרף לברכות וציין כי הוא שמח ונרגש נוכח טיפוח הקשר עם נכי צה"ל וכי הוא נכון להיענות לצרכיהם הייחודיים ככל שיידרש.

האירועים השונים שמקיים הארגון באילת מתאפשרים הודות לשיתוף הפעולה בין המחוז ובית הלוחם בבאר שבע לבין מלון 'סנטרל פארק רימונים' בעיר.

בתוך כך, קיים מחוז באר שבע והנגב אירוע נוסף בערד בהשתתפות ראש העיר, הגב' טלי פלסקוב, וכ- 150 נכי צה"ל ובנות זוגן. במהלך הערב ברכה ראש העיר את נכי צה"ל והביעה את הערכתה הרבה לפועלם ותרומתם לביטחון המדינה. האירוע התקיים הודות לסיוע שהעניקו מנהלי סניפי הארגון בערד ובדימונה: סמדר כהן ושמעון חיוט.

באירועים הובעה הערכה רבה לנכי צה"ל, חברי המחוז שנאלצו, שוב, להתמודד עם קולות המלחמה בימי מבצע 'עמוד ענן'. "אני מבקש להודות להנהלת הארגון והנהלת בית קיי על התמיכה בחברי הארגון ממחוז דרום בתקופה הלא פשוטה שחוו בחודש האחרון. עמידתם של חברינו ראויה לכל שבח",ציין אורן אקרמן, יו"ר המחוז. "לא בכדי נבחר חג החנוכה כשבוע ההוקרה לנכי צה"ל. חג זה מסמל את מלחמתם של המכבים על דתם ואמונתם וההקרבה המוחלטת שלהם למען המולדת. גבורתם של נכי צה"ל היא גבורת מכבים", מסכם אקרמן.

פגישה בזום

פרטי התקשרות ודרכי הגעה

בית הלוחם באר-שבע: רחוב שדרות בנ"צ כרמל 9 באר-שבע קומה 1-
08-6230111
08-6233554